AKTUALNOŚCI
04.07.2019

Euro - Trans realizuje inwestycję Południowej Obwodnicy Warszawy

Budowa Południowej Obwodnicy Warszawy to skomplikowane przedsięwzięcie logistyczne. 

Pierwsze zarysy nowej trasy sięgają lat 70 XX wieku. Południowa Obwodnica Warszawy połączy Wawer z Wilanowem. Droga ekspresowa połączy inne dwie trasy szybkiego ruchu: S17 i A2 umożliwiając szybki transport i skracając czas przejazdu od zachodniej granicy z Niemcami do wschodniej granicy z Białorusią.

Na budowę Południowej Obwodnicy Warszawy planowane jest przygotowanie aż 100 tys. metrów sześciennych betonu. Jest to równowartość 9000 betoniarko-mieszarek przeznaczonych do transportu betonu. Przepompowanie jednorazowo tak dużej ilości masy , z użyciem pompy do betonu zajęłoby cały miesiąc bez przerwy.

Na placu budowy EURO-TRANS używa swoich flagowych ciężarówek z czerwonym logo, zarządzanych przez pracowników od logistyki budowlanej, transportu kruszyw, transportu cementu oraz transportu i pompowania betonu. Euro-trans z sukcesami od ponad 15 lat realizuje takiej skali projekty logistyczne dla branży budowlanej. Aktualnie flota Euro-Trans to ponad 300 specjalistycznych pojazdów budowlanych.

Transport kruszywa (Południowa Obwodnica Warszawy)

Transport kruszywa (Południowa Obwodnica Warszawy)

Przy realizacji nowej sieci drogowej, cały czas odbywa się transport kruszywa i pompowanie betonu. Nawet 70 – 75 % objętości betonu cementowego używanego do budowy dróg to właśnie kruszywa. Zgodnie z wyliczeniami Krajowej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w latach 2014 – 2027 do budowy dróg trzeba będzie przetransportować 110 mln ton kruszywa, dodatkowo potrzebny będzie transport cementu oraz transport i pompowanie betonu.

Fragment Południwoej Obwodnicy Warszawy (Ursynów)

Fragment Południwoej Obwodnicy Warszawy (Ursynów)

Na budowie POW pojazdy Euro-Trans realizują zarówno transport kruszyw z kopalni do wytwórni betonu jak i gotowej mieszanki betonowej. Kruszywa transportuje się za pomocą wysokotonażowej wywrotki. Transport betonu odbywa się za pomocą betoniarko-mieszarek, potocznie gruszek, na zabudowach specjalnych firm Mercedes, Scania czy Volvo. W przypadku miejsc trudno dostępnych Euro-Trans używa pomp do betonu światowych producentów Putzmeister oraz Schwing o wysięgu nawet do 70 metrów.

Przygotowanie zbrojenia pod wylewkę betonową (realizowane przez Euro-Tranas pompą Putzmeister)

Przygotowanie zbrojenia pod wylewkę betonową (realizowane przez Euro-Tranas pompą Putzmeister)

Już w sierpniu 2020 planowane jest zakończenie projektu i z placu budowy zajądą nasze wywrotki, betoniarki, pompy do lania betonu oraz inne maszyny budowlane. Otwarcie Południowej Obwodnicy Warszawy zbiegnie się z setną rocznicą Bitwy Warszawskiej.

 

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności i cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Zamknij ×